zamówienie na:

zakup paliwa

zamawiający: Zepół Szkół Technicznych - Zakład Budżetowy
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 60000 Euro
termin składania ofert: 15 grudnia 2006
wynik postępowania: ZEP-MOT Sp. ZOO Płock ul. Graniczna 57 




                                                                                                                                             Płock, 06.12.2006r.  
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym  
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH – Zakład Budżetowy
AL. KILIŃSKIEGO 4 09-402 PŁOCK
tel. ( +48 0 24) 364-27-30
           364-27-50
 
ogłasza przetarg nieograniczony na „Dostawa paliwa dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku”
 
1.        Przedmiotem zamówienia jest  dostawa paliwa dla ZST w Płocku.
2.        Wymagany termin realizacji zamówienia – do 31 grudnia 2007r.
3.        O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- posiadają niezbędna wiedzę o doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 
4.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
 
5.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
 
6.        Brak obowiązku wniesienia wadium przez wykonawców.
 
7.        Kryteria oceny ofert:
  CENA    -              100 %  
8.        Termin związania  z ofertą – 30 dni.
 
9.        Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Płockim Centrum Edukacji Zawodowej.
 
10.     Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia – Sieradzki Stanisław – z-ca kierownika PCEZ, tel (+48024)-364-27-52
- w zakresie specyfikacji – Stachowska Urszula - księgowa, tel (+48024)-364-27-50
Godziny pracy ZST w Płocku: poniedziałek – piątek 700 – 1500.
 
11.     Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie i faksem.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
 
12.     Ofertę należy złożyć do dnia 15 grudnia 2006r. do godz. 800 w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie.
 
13.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 grudnia 2006r. o godz. 830 w pokoju kierownika PCEZ - ZST
 
13. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  została umieszczona na stronie internetowej  
      www.bip.zjo.lo.pl
 
 
 
Zakup paliwa dla Zespołu Szkół Technicznych –
 Zakład Budżetowy w Płocku
 
 
 
 
 
 
 
 
PRZETARG  NIEOGRANICZONY
o wartości poniżej  60.000 EURO
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zamawiający :
 
Zespół Szkół Technicznych
- Zakład Budżetowy
09-402 PŁOCK
Al. Kilińskiego 4
tel. (024) 364-27-30
Fax – (024) 364-27-31
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PŁOCK –   grudzień 2006 rok
 
 
SPIS TREŚCI:
 
DZIAŁ I
Rozdział I – Informacje ogólne.
Rozdział II – Termin wykonania zamówienia.
Rozdział III – Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Rozdział IV – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział V – Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych                            do porozumiewania się z Wykonawcami.
Rozdział VI – Termin związania ofertą.
Rozdział VII – Opis sposobu przygotowania oferty.
Rozdział VIII– Miejsce oraz terminy składania i otwarcia ofert.
Rozdział IX – Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Rozdział X – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Rozdział XI – Informacje o formalnościach dotyczących zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział XII – Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozdział XIII– Środki ochrony prawnej.
Rozdział XIV – Postanowienia końcowe.
 
DZIAŁ II
Opis przedmiotu zamówienia.
 
DZIAŁ III
Wzór umowy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA
 
 
DZIAŁ I
ROZDZIAŁ I
INFORMACJE OGÓLNE
 
1.    Zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z dnia 14 września 2006roku nr 164 poz. 1163) zwanej dalej ustawą, Zamawiający – Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy w Płocku zaprasza do składania ofert w trybie  przetargu nieograniczonego  na realizację zadania pn. „Zakup oleju napędowego i etyliny dla Zespołu Szkół Technicznych”.
2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
3.    Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6.    Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
7.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
8.    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania,  z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione /zastrzeżenie należy dołączyć do oferty/. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
ROZDZIAŁ II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
                                          OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
 
Wymagany termin realizacji zamówienia - do 31 grudnia 2007r.
 
 
 
 
 
 
 
ROZDZIAŁ III
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY  SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
      O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2.       Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.       Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.       Posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki
 
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie niniejszego zamówienia: warunki określone w pkt. 1,2,3,4,5 spełnia każdy z Wykonawców.
 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie ,,spełnia/ nie spełnia'', na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV.
 
 
 
 
 
ROZDZIAŁ IV
WYKAZ  OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,  JAKIE  MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU              W POSTĘPOWANIU
 
1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.      Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik  Nr 2
 do SIWZ.
2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3.      Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki
 
2. Do oferty należy załączyć również:
1.      Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 1do SIWZ,
2.      Wypełniony Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ,
3.      Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r.
o opłacie skarbowej (tekst pierwotny Dz.U. 2000 Nr 86, poz. 960; tekst jednolity Dz.U. 2004 Nr 253, poz. 2532).
 
 
     W przypadku złożenia oferty wspólnej:
-         przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu  i jego  rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane  z przedmiotem zamówienia.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1, 1.2, 1.3 i 2.3  winien załączyć każdy  z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
 
 
 
 
ROZDZIAŁ V
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO               Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,          A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
 
1.        Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem.
2.        Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3.        Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia – Stanisław Sieradzki – z-ca kierownika PCEZ, tel (+48024)-364-27-52
- w zakresie specyfikacji – Urszula Stachowska - księgowa tel (+48024)-364-27-50
4. Godziny pracy Zespołu Szkół Technicznych  w Płocku: poniedziałek – piątek 730 – 1500.
 
 
ROZDZIAŁ VI
TERMIN ZWIĄZANIA  OFERTĄ
 
1.      Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
2.        Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3.       W uzasadnionych przypadkach  co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców  o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
ROZDZIAŁ VII
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.        Wykonawcy przedstawiają ofertę, której treść musi odpowiadać treści SIWZ.
2.        Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę,  wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone na podstawie   art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.
3.        Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4.        Wszystkie strony oferty powinny być kolejno ponumerowane, począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawianie numerów na pustych stronach.
5.        Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację.
6.        Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być  parafowane  przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7.        Ofertę należy umieścić w dwóch kopertach.
Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany   na wstępie oraz powinna posiadać oznaczenia:
Oferta na „Dostawa oleju napędowego i etyliny dla Zespołu Szkół Technicznych”.
Nie otwierać przed dniem 15.12.2006 roku do godz. 830
Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.
8.        Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu. Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być przygotowane wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrzna i wewnętrzna) odpowiednio oznakowanych  z dopiskiem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
9.        Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie     terminu przewidzianego na złożenie protestu.
10.     Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: zapis „za zgodność z oryginałem” + podpis.
11.     Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
12.     Wyjaśnienia do specyfikacji:
-  Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest zobowiązany udzielić niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ  wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
-  Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania oraz udostępnia je na stronie internetowej.
-  W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz udostępnia ją na stronie internetowej.
-  Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.
13.     Zamawiający zwraca się z prośbą o nie załączanie do oferty dokumentów nie wymaganych w SIWZ.
 
ROZDZIAŁ VIII
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 
1.  Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkół Technicznych w Płocku w sekretariacie do dnia 15.12.2006r do godz. 800
2. Otwarcie ofert nastąpi 15.12.2006r. o godz. 830 w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Płocku al. Kilińskiego 4 w pokoju kierownika.
3. Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda  nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji zawartych w ofertach.
6. Koperty oznaczone „WYCOFANIE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.
 
 
 
 
ROZDZIAŁ IX
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
 
1. Wykonawca przedstawi cenę godnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Cena ofertowa powinna być wyrażona do dwóch miejsc po przecinku, powinna zawierać upusty jakie Wykonawca oferuje.
3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny (określone w art. 88 ustawy – Prawo zamówień publicznych) niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.  
 
 
ROZDZIAŁ X
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ                     PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW             I SPOSOBU OCENY OFERT
 
Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
cena    -   100 %
 
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
 
 
 
ROZDZIAŁ XI
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH DOTYCZĄCYCH ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO  
1.    Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2.    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy – Dział III.
3.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
 
ROZDZIAŁ XII
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie żąda zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
 
 
ROZDZIAŁ XIII
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
 
1.        Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.
2.        Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł do Zamawiającego w taki sposób, że Zamawiający mógł zapoznać się z jego treścią.
3.        Protest dotyczący treści ogłoszenia oraz postanowień Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego oraz na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych.
4.        Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
5.        W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.
6.        Kopię wniesionego protestu Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli protest dotyczy treści lub postanowień  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamieszcza go również na stronie internetowej, na której jest udostępniona SIWZ, wzywając Wykonawców  do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
7.        Wykonawca zgłasza przystąpienie do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i określając swoje żądanie w zakresie zarzutów zawartych w proteście. Zgłoszenie przystąpienia wnosi się do Zamawiającego przekazując jednocześnie jego kopię Wykonawcy wnoszącemu protest.
8.        Zamawiający rozstrzyga jednocześnie wszystkie protesty dotyczące:
            - treści ogłoszenia,
            - postanowień  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
            - wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia         ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty
            w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu.
9.        Protest inny niż wymieniony w pkt 8 Zamawiający rozstrzyga w terminie 10 dni od dnia jego wniesienia.
10.     Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach, o których mowa w pkt 8 i 9 uznaje się za jego oddalenie.
11.     Rozstrzygnięcie protestu wraz z uzasadnieniem przekazuje jednocześnie podmiotowi, który wniósł protest oraz Wykonawcom, którzy przystąpili do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, a jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia lub postanowień  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszcza również na stronie internetowej, na której jest udostępniona.
12.     O powtórzeniu lub dokonaniu czynności Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców.
 
 
ROZDZIAŁ XIV
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji  mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, tekst jednolity)
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       ZATWIERDZIŁ : .....................................................
                                              
 
 
Płock 06.12.2006r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spis załączników:
 
Załącznik Nr 1 – Formularz oferty
Załącznik Nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Załącznik Nr 3 – Formularz cenowy
 
 
                                                                                                                          
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1
 
 
FORMULARZ OFERTY
 
Do przetargu nieograniczonego na „Dostawa oleju napędowego i etyliny dla Zespołu Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy w Płocku”
 
Zamawiający:
Zespół Szkół Technicznych al. Kilińskiego 4, 09-402 Płock, tel. (+48024 364-27-30, +48024 364-27-50)
 
Wykonawca:
Nazwa, siedziba, adres:
..........................................................................................................................................................
 
..........................................................................................................................................................
 
1. Cena oferowana ogółem netto:        
 
C= ...................... zł netto
(słownie zł netto:......................................................................................)
    Cena oferowana ogółem brutto:      
 
C= ...................... zł brutto
(słownie zł brutto:......................................................................................)
 
2.    Termin wykonania zamówienia do 31.12.2007r.
 
3.    Termin związania  ofertą: 30 dni
 
4.    Oferujemy wykonanie robót objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia (Dział II), dla zadania pn. „Dostawa oleju napędowego i etyliny dla Zespołu Szkół Technicznych”.
5.  Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia                     i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
 
6.  Oświadczamy, że zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w  przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
 
7.   Załącznikami do niniejszej oferty są:
 
1. ................................................................................................................................
2. ................................................................................................................................
3. ................................................................................................................................
4. ................................................................................................................................
5. ................................................................................................................................
6. ................................................................................................................................
7. ................................................................................................................................
8. ................................................................................................................................
9. ................................................................................................................................
10. ................................................................................................................................
11. ................................................................................................................................
12. ................................................................................................................................
13. ................................................................................................................................
14. ................................................................................................................................
 
8.  Oferta zawiera  ......... stron podpisanych i ponumerowanych od nr ........  do nr ..........
   
 
 
 
Data: ..................................                                           Podpis:
                                                                                                      (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 2
 
 
OŚWIADCZENIE
w trybie art. 22 ust. 1 
ustawy Prawo zamówień publicznych
 
 
 
Nazwa Wykonawcy ..........................................................................................................
 
Adres Wykonawcy ............................................................................................................
 
Numer tel./ fax  .................................................................................................................
 
 
 
Przystępując do przetargu nieograniczonego na realizację zadania remontowego - „Dostawa oleju napędowego i etyliny dla Zespołu Szkół Technicznych” oświadczamy, że:
1.    Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
 
2.    Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 
3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 
4.  Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie                                   art. 24 Prawa zamówień publicznych.
 
 
 
 
Data: ..................................
 
 
                                                                                           Podpis:
  (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Załącznik nr 3
 
FORMULARZ CENOWY
 
 
Lp.
Przedmiot zamówienia
Ilość
Cena jedn. netto
Wartość netto
Cena jedn. brutto
Wartość brutto
1
Olej napędowy
6 000 l
 
 
 
 
2
Etylina bezołowiowej Pb 95
6000 l
 
 
 
 

 
 
RAZEM CENA OFEROWANA NETTO W ZŁ  ......................
słownie:..................................................................................................................
 
RAZEM CENA OFEROWANA BRUTTO W ZŁ  ......................
słownie:..................................................................................................................
 
 
 
 
Podpis:
                                                                                 (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
 
 
data:.........................................                                                                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DZIAŁ II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia
 
Zamówienie pn.”ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO i ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH” obejmuje :
-         zakup oleju napędowego w ilości 6 000  (CVP: 23121100-2)
-    zakup benzyny bezołowiowej PB95 w ilości 6000 l (CVP: 23111300-1)
 
 
Odbiór towaru  będzie odbywał się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w na stacji paliw Wykonawcy.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stację paliw na terenie miasta Płocka.
Podane ilości paliw są przybliżone i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DZIAŁ III
Wzór umowy
KUPNA    -     SPRZEDAŻY
NR   ......./ 2006
zawarta w Płocku w dniu .............. 2007 roku pomiędzy Zespołem Szkół Technicznych z siedzibą w Płocku, al. Kilińskiego 4 reprezentowanym przez:
1. Dyrektora - mgr  Bernarda Szymańskiego
zwanym  dalej  „Zamawiającym”  z  jednej  strony  a:
..................................................................................................... z siedzibą w .............................
zwanym dalej „Wykonawcą”  reprezentowanym przez:
 
1 .........................................................
 
2.........................................................
o następującej  treści :
 
§ 1
1.      W wyniku przetargu nieograniczonego /przetarg nieograniczony poniżej 60 000Euro/, który został rozstrzygnięty w dniu ...................... Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji sprzedaż oleju napędowego dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku.
2.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta stanowią integralną część niniejszej umowy.
 
                                                                              §2
1.      Zamawiający nabywa, a Wykonawca sprzedaje towar – olej napędowy i etylinę bezołowiową Pb95
2.      Odbiór towaru przez Zamawiającego będzie dokonywany na stacji paliw Wykonawcy tj..............
3.      Suma zakupionego towaru przez  Zamawiającego nie musi odpowiadać ilości określonej w SIWZ, która jest załącznikiem do niniejszej umowy stanowiąc jej integralną część.
 
 
§3
1.      Strony ustalają wartość umowy na kwotę .......... zł brutto /słownie: ................................../ zgodnie z ofertą przetargową, która stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2.      Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za zakupiony towar przelewem na rachunek Wykonawcy w Banku ............... w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT.
3.      Faktura będzie wystawiana przez Wykonawcę raz w miesiącu za poprzedni miesiąc kalendarzowy w ciągu pięciu dni roboczych od zakończenia miesiąca kalendarzowego.
4.      Faktura za paliwo dla Szkoły Mistrzostwa Sportowego będzie wystawiana każdorazowo po zakupie paliwa.
5.      Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT – NIP 774-242-11-37 i upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktury/rachunku bez swojego podpisu.
6.      Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT – NIP ....................................
7.      Źródło finansowania – Budżet Zespołu Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy w Płocku, dział   ..................., rozdział.....................
 
§4
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość oferowanego towaru.
 
§5
W przypadku otrzymania wadliwego towaru Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży.
 
§6
Wykonawca uprawniony jest do zmiany ceny oferowanego towaru w czasie obowiązywania niniejszej umowy tylko w takiej samej relacji wskaźnikowej jaką stosuje producent paliw.
 
§7
1.      Umowa została zawarta na czas określony do 31 grudnia 2007r.
2.      Stronom przysługuje prawo wcześniejszego rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
3.      Wykonawca może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, gdy Zamawiający zalega z płatnościami za 3 kolejne partie towaru.
 
§8
Zamawiający w przypadku nie dotrzymania terminu płatności zobowiązany będzie zapłacić odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia.
§9
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej – pod rygorem nieważności
§10
1.      W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
2.      Ewentualne spory powstałe na tle realizacji przedmiotu umowy strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
 
§11
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach pozostających na prawach oryginału, po jednej dla każdej ze stron.
 
 
   KUPUJĄCY:                                                                            SPRZEDAWCA:           
 
 

metryczka


Opublikował: Sieradzki Stanisław (7 grudnia 2006, 07:14:25)

Ostatnia zmiana: Sieradzki Stanisław (21 grudnia 2006, 08:08:55)
Zmieniono: Roztrzygnięcie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1704