Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie |
zamawiający: | Gmina Płock – Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy, Szkoła Mistrzostwa Sportowego , 09-402 Płock, ul. Kilińskiego 4 |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 60 000 euro |
termin składania ofert: | 10 czerwca 2008 |
wynik postępowania: | Konsorcjum Restauracja Zajazd u Piasta Kołodzieja Kruszwica i Klub Wioślarski Gopło Kruszwica |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych
I. USŁUGA
„Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
Wspólny Słownik Zamówień CPV - 92.60.00.00 - usługi sportowe
II. ZAMAWIAJACY
Gmina Płock – Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy, Szkoła Mistrzostwa Sportowego , 09-402 Płock, ul. Kilińskiego 4
III. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1 – 17.07.2008 r.
12 – 25.07.2008 r.
20 – 31.07.2008 r.
16 – 29.08.2008 r.
IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VI. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
VII. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
VIII. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
IX. SIWZ dostępna jest w siedzibie zamawiającego po złożeniu wniosku.
X. Przedmiotem zamówienia jest:
„Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
XI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy;
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Posiadają niezbędna wiedzę o doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV.
XII. SIWZ jest bezpłatna
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy Szkoła Mistrzostwa Sportowego, ul. Kilińskiego 4 09-402 Płock – sekretariat szkoły do dnia 10 czerwca 2008 r. do godz. 830
XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie nastąpi 10 czerwca 1008 r. o godz. 900 w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy, Szkoła Mistrzostwa sportowego w Płocku, ul. Kilińskiego 4 w pokoju Dyrektora szkoły.
XV. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
CENA - 100 %
W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać Cn max 10 pkt przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena najniższa oferowana
Cn = __________________________________ x 10 pkt x 100 % = …………. pkt
Cena oferowana
XVI. Termin związania z ofertą
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni
XVII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Leszek Brzeski – Dyrektor Szkoły Mistrzostwa Sportowego przy ZST w Płocku, tel. 024 364-27-34 – w godz. pracy ZST, 604 976 123 /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
- Jacek Karolak – trener koordynator Szkoły Mistrzostwa Sportowego przy ZST w Płocku, tel. 606 932 966 /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
- Marzenna Krawczyńska – Zespół Szkół Technicznych – SMS, pokój nr 45 tel.024 364 27 39 w godz. pracy ZST /w zakresie SIWZ/
3. Godziny pracy w Zespole Szkół Technicznych Al. Kilińskiego poniedziałek-piątek 730 - 1530
„Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego
w formie zamiejscowych zgrupowań
dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
Zamawiający :
GMINA PŁOCK
Zespół Szkół Technicznych-Zakład Budżetowy
Szkoła Mistrzostwa Sportowego
09-400 PŁOCK, ul. Kilińskiego 4
tel. 0-24 364 – 27 – 30
fax 0-24 364 – 27 – 31
PŁOCK – maj - 2008 rok
SPIS TREŚCI:
DZIAŁ I
Rozdział I – Informacje ogólne.
Rozdział II – Termin wykonania zamówienia.
Rozdział III – Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Rozdział IV – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział V – Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Rozdział VI – Wadium.
Rozdział VII – Termin związania ofertą.
Rozdział VIII– Opis sposobu przygotowania oferty.
Rozdział IX – Miejsce i terminy składania i otwarcia ofert.
Rozdział X – Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Rozdział XI – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Rozdział XII – Informacje o formalnościach dotyczących zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział XIII - Wymagania dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozdział XIV – Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Rozdział XV– Postanowienia końcowe.
DZIAŁ II
- Opis przedmiotu zamówienia
DZIAŁ III
- Wzór umowy.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
DZIAŁ I
ROZDZIAŁ I
INFORMACJE OGÓLNE
1. Zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. Z 2007 roku Nr 64, poz. 223, poz. 1655) zwanej dalej ustawą Zamawiający – Gmina Płock w imieniu, której działa Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy, Szkoła Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92 60 00 00 – Usługi sportowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
7. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
8. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
Wykonawca wskazuje sam w ofercie zakres prac, jaki będzie wykonywał podwykonawca.
11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione /zastrzeżenie należy dołączyć do oferty/. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
ROZDZIAŁ II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia :
01 – 17.07.2008r. 25 zawodników 3 trenerów
12 – 25.07.2008r. 5 zawodników 1 trener
20 – 31.07.2008r. 14 zawodników 3 trenerów
16 – 29.08.2008r. 5 zawodników 1 trener
ROZDZIAŁ III
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:
a) Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie (usługę) porównywalną do przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt 1) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) a spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
c) warunek określony w pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d) warunek określony w pkt 4) spełnia każdy z Wykonawców.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie ,,spełnia/ nie spełnia'', na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV.
ROZDZIAŁ IV
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – 1 usługi polegające na: zorganizowaniu specjalistycznego szkolenia sportowego dla grup zawodników uprawiających wioślarstwo – Załącznik Nr 3 do SIW
II. Do oferty należy załączyć również:
1. Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową- Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Formularz cenowy – załącznik nr 4 do SWIZ
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Informacje dotyczące podwykonawców – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje "nie dotyczy".
5. Szczegółowy opis
· Położenia ośrodka
· Warunków zakwaterowania
· Wyżywienia
· Bazy szkoleniowej (ze szczególnym uwzględnieniem opisu toru wioślarskiego
6.Kartę kwalifikacyjną obiektu.
7.Zdjęcia lub foldery przedstawiające ośrodek i bazę szkoleniową
8.W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia.
Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1–2 oraz pkt II.3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
ROZDZIAŁ V
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI
1. Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Leszek Brzeski – Dyrektor Szkoły Mistrzostwa Sportowego przy ZST w Płocku, tel. 024 364-27-34 – w godz. pracy ZST, 604 976 123 /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
- Jacek Karolak – trener koordynator Szkoły Mistrzostwa Sportowego przy ZST w Płocku, tel. 606 932 966 /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
- Marzenna Krawczyńska – Zespół Szkół Technicznych – SMS, pokój nr 45 tel.024 364 27 39 w godz. pracy ZST /w zakresie SIWZ/
3. Godziny pracy w Zespole Szkół Technicznych Al. Kilińskiego poniedziałek-piątek 730 - 1530
ROZDZIAŁ VI
WADIUM
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
ROZDZIAŁ VII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
ROZDZIAŁ VIII
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawcy przedstawiają ofertę, której treść musi odpowiadać treści SIWZ.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.
3. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4. Wszystkie strony oferty powinny być kolejno ponumerowane, począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawianie numerów na pustych stronach.
5. Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację.
6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7. Ofertę należy umieścić w dwóch kopertach.
Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz powinna posiadać oznaczenia:
Oferta na: „Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
Nie otwierać przed dniem 10.06.2008 roku do godz. 09.00
Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.
8. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być przygotowane wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrzna i wewnętrzna) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na złożenie protestu.
9. Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: zapis „za zgodność z oryginałem” + podpis.
10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
11.Wyjaśnienia do specyfikacji:
1) Wykonawca może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest zobowiązany udzielić niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
2) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania oraz udostępnia je na stronie internetowej.
3) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz udostępnia ją na stronie internetowej.
4) Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.
12. Zamawiający zwraca się z prośbą o nie załączanie do oferty dokumentów nie wymaganych w SIWZ.
ROZDZIAŁ IX
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy Szkoła Mistrzostwa Sportowego, Płock, ul. Kilińskiego 4 – Sekretariat Szkoły, do dnia 10.06.2008 roku do godz. 08.30
2. Otwarcie ofert nastąpi 10.06.2008 roku o godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy , Szkoła Mistrzostwa Sportowego, Płock, ul. Kilińskiego 4 – pokój Dyrektora Naczelnego ZST.
3. Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia.
6. Koperty oznaczone „WYCOFANIE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.
ROZDZIAŁ X
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie elementy zamówienia tj zakwaterowanie, wyżywienie, koszty wynajmu dodatkowych obiektów. 2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny (określone w art. 88 ustawy – Prawo zamówień publicznych) niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę .
ROZDZIAŁ XI
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
cena - 100 %
W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać Cn max 10 pkt, przy czym ocena punktowania kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena najniższa z oferowanych
Cn = ------------------------------ x 10 pkt x 100% = ................. pkt
Cena oferowana
ROZDZIAŁ XII
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy – Dział III..
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
ROZDZIAŁ XIII
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WNIESIENIA ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca nie żąda wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
ROZDZIAŁ XIV
POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI rozdział 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ROZDZIAŁ XV
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 64, poz. 223, poz. 1655 ).
ZATWIERDZIŁ : .....................................................
Spis załączników:
Załącznik Nr 1 – Formularz oferty.
Załącznik Nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Załącznik Nr 3 – Doświadczenie zawodowe.
Załącznik Nr 4 – Formularz cenowy
Załącznik Nr 5 - Podwykonawcy.
Załącznik Nr 1
FORMULARZ OFERTY
Przetarg nieograniczony
„Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
Zamawiający
GMINA PŁOCK
Zespół Szkół Technicznych-Zakład Budżetowy
Szkoła Mistrzostwa Sportowego
09-400 PŁOCK, ul. Kilińskiego 4
Wykonawca
Cena oferowana w zł
-brutto /z podatkiem VAT/ (cyfrowo)
( słownie)
........................................................................
........................................................................
........................................................................
Termin realizacji zamówienia
01 – 17.07.2008r.
12 – 25.07.2008r.
20 – 31.07.2008r.
16 – 29.08.2008r.
Uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy
1. ............................................................
2. ............................................................
3. ............................................................
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
1. Oferujemy wykonanie dostaw objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia (Dział II) dla zadania PN „Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
3. Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. ................................................................................................................................
2. ................................................................................................................................
3. ................................................................................................................................
4. ................................................................................................................................
5. ................................................................................................................................
6. ................................................................................................................................
7. ................................................................................................................................
8. ................................................................................................................................
9. ................................................................................................................................
10. ................................................................................................................................
5. Oferta zawiera ......... stron podpisanych i ponumerowanych od nr ........ do nr ..........
data: .................................. Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Załącznik Nr 2
OŚWIADCZENIE
w trybie art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
Nazwa Wykonawcy ..........................................................................................................
Adres Wykonawcy ............................................................................................................
Numer tel./ fax .................................................................................................................
Przystępując do przetargu nieograniczonego na realizację zadania„Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie” - oświadczamy, że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
data: ..................................
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Załącznik Nr 3
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Dotyczy realizacji zadania: „Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
Nazwa Wykonawcy .............................................................................................................
Adres Wykonawcy ..............................................................................................................
Numer tel./ fax ....................................................................................................................
I. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – 1 usługi polegające na: zorganizowaniu specjalistycznego szkolenia sportowego dla grup zawodników uprawiających wioślarstwo – Załącznik Nr 3 do SIWZ
L.p
Rodzaj zamówienia
Wartość, za którą Wykonawca był odpowiedzialny
Data realizacji zamówienia
Nazwa Zamawiającego
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Załącznik nr 4
Formularz cenowy
Termin
Ilość dni
Liczba uczestników
Zakwaterowanie
Wyżywienie
Razem:
Kwota netto
Podatek VAT
Kwota brutto
Kwota netto
Podatek VAT
Kwota brutto
1 – 17.07.2008
16
28
12 – 25.07.2008
13
6
20 - 31.07.2008
11
17
16 – 29.08.2008
13
6
OGÓŁEM
Kwota netto ........................ zł. słownie zł. .......................................................................
Podatek VAT ..................... %
Kwota brutto .......................... zł słownie: ..............................................................................
Dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia:
Lp.
Nazwa
Cena netto w zł
Podatek
w %
Cena brutto w zł
1.
Opieka medyczna
2.
Wynajem sali audiowizualnej
3.
Wynajem sali ergometrów
4.
Wynajem siłowni
5.
Koszty związane z bazą szkoleniową
OGÓŁEM KOSZTY
X
Łączna kwota netto ............... słownie złotych ..............................................................
Podatek ............. %
Łączna kwota brutto .............. słownie złotych ..............................................................
Razem wartość netto:
Podatek …..%
Razem wartość brutto:.................................................
słownie:..............................................................................................................
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Załącznik Nr 5
PODWYKONAWCY
Dotyczy realizacji zadania: „Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia sportowego w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie”
Nazwa Wykonawcy .............................................................................................................
Adres Wykonawcy ............................................................... ..............................................
Numer tel./ fax ....................................................................................................................
Lp.
Zakres robót, które zostaną powierzone podwykonawcom
1.
2.
data: ..................................
Podpis:
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
OPIS
* POŁOŻENIA OŚRODKA ...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
* WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA –............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
* WARUNKÓW WYŻYWIENIA ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
* BAZA SZKOLENIOWA (szczegółowy opis toru wioślarskiego) ...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) ...............................................
miejscowość, data
DZIAŁ II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZORGANIZOWANIE SPECJALISTYCZNEGO SZKOLENIA SPORTOWEGO W FORMIE ZAMIEJSCOWYCH ZGRUPOWAŃ
DLA UCZNIÓW SZKOŁY MISTRZOSTWA SPORTOWEGO
W WIOŚLARSTWIE W PŁOCKU
Terminy realizacji zamówienia:
01 – 17.07.2008r. 25 zawodników 3 trenerów
12 – 25.07.2008r. 5 zawodników 1 trener
20 – 31.07.2008r. 14 zawodników 3 trenerów
16 – 29.08.2008r. 5 zawodników 1 trener
1.Ze względu na duży koszt transportu łodzi wioślarskich, motorowych, specjalistycznego sprzętu wioślarskiego oraz młodzieży, odległość od siedziby Zamawiającego do Wykonawcy nie może być większa niż 200 km
2.Wymagany dozór nocny i monitoring ośrodka i bazy szkoleniowej.
3.Baza szkoleniowa i hangary (z przeznaczeniem do magazynowania paliwa i sprzętu wioślarskiego) muszą być położone bezpośrednio przy torze wioślarskim na jeziorze o długości minimum 10 km z osłoniętymi brzegami (jezioro rynnowe). Ze względu na hałas łodzi motorowych, jezioro nie może być położone w strefie ciszy.
4.Wymagany jest pełnowymiarowy tor wioślarski o długości 2000 m, z sześcioma pasmami wyścigowymi.
5.Pomosty startowe muszą być na każdym paśmie wyścigowym. Boje pomiaru czasu – na każdym 500 m toru.
6.Pomosty odjazdowe i dojazdowe o minimalnej długości 40 m.
7.Zgrupowania mają być zorganizowane w budynku murowanym (wyklucza się budynki szkolne), ogrzewanym, w których muszą być urządzenia sanitarno – higieniczne (prysznice), wydzielone dla chłopców i dziewcząt, z ciągłym dostępem do ciepłej i zimnej wody.
8.Pomieszczenia sypialne zostaną wyposażone w łóżka jednoosobowe (z wyłączeniem tzw. łóżek polowych), pościel, szafki nocne, krzesła lub taborety w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników oraz szafy ubraniowe (co najmniej 1 w pomieszczeniu). W pomieszczeniu sypialnym nie może być więcej niż 5 łóżek.
9.Wykonawca zapewni wyżywienie w stołówce lub w zakładzie gastronomicznym, odległym nie więcej niż 200 m od bazy szkoleniowej (z wyłączeniem formy cateringowej) w postaci 4 posiłków dziennie – śniadanie, obiad, podwieczorek (zamiennie owoce i desery), kolację.
Całodzienna wartość odżywcza 5000 ckal.
Ponadto Wykonawca zapewni:
Ø opiekę medyczną
Ø codzienny wstęp na salę ergometrów wioślarskich
Ø codzienny wstęp na salę siłowni ze specjalistycznym wyposażeniem tj. gryfy z obciążnikami, stanowiska do ćwiczeń siłowych (atlas)
Ø salę audiowizualną
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania wizji lokalnej w obecności zgłaszającego. Przeglądu ośrodka dokona minimum 2-ch członków z komisji przetargowej.
DZIAŁ III
WZÓR UMOWY Nr ....
zawarta w Płocku w dniu .................. roku pomiędzy Gminą Płock - Zespół Szkół Technicznych – Zakład Budżetowy Szkoła Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie 09-402 Płock ul. Kilińskiego 4, zwaną dalej "Zamawiającym" reprezentowaną przez:
1. ..................................................................
a
....................................................................................................................
zwanym dalej "Wykonawcą", reprezentowanym przez:
1. ............................................
o następującej treści:
§ 1
W wyniku wyboru oferenta w trybie przetargu nieograniczonego, który został rozstrzygnięty w dniu ............................... Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji „Zorganizowanie specjalistycznego szkolenia w formie zamiejscowych zgrupowań dla uczniów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w wioślarstwie” w Płocku ul. Kilińskiego 4 wg załącznika nr 1, stanowiącego jego integralną część , zaś Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty umówionej ceny.
Terminy realizacji zamówienia:
od ................... do .........................
od ................... do .........................
od ................... do .........................
od ................... do .........................
w miejscowości ..................................
zgodnie z przedłożoną oferta ostateczną z dnia ...................................................
§ 2
Wykonawca zapewni każdemu z uczestników:
Wyżywienie – wg opisu z Działu II SIWZ
Zakwaterowanie – wg opisu z Działu II SIWZ
Opiekę medyczną
Codzienny wstęp na salę ergometrów wioślarskich
Codzienny wstęp na salę siłowni ze specjalistycznym wyposażeniem tj. gryfy z obciążnikami, stanowiska do ćwiczeń siłowych (atlas)
Wstęp na salę audiowizualną Ponadto Wykonawca zapewni:
Bazę szkoleniową wg opisu z Działu II SIWZ
Dozór nocny i monitoring ośrodka i bazy szkoleniowej. § 3
Wykonawca wystawi fakturę oddzielnie dla każdego terminu realizacji przedmiotu zamówienia
§ 4
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonanie zadania zgodnie z fakturą w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
§ 5
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy z istotnych powodów wynikłych z przyczyn niezależnych od zamawiającego po podpisaniu umowy.
2. Wynagrodzenie za wykonanie zadania w podanej ofercie ostatecznej w łącznej kwocie .................................................................................................................................................
3. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia ogólna wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznego wykonania z uwzględnieniem cen zawartych w ofercie.
4. Źródło finansowania: Ministerstwo Sportu za pośrednictwem Gminy Płock:
Budżet Miasta Płocka na rok 2008 zadanie nr 08/SMS03/ZST70, dział 801, rozdz. 80195
§ 4300
5. Za datę płatności uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
§ 6
Wykonawca odpowiada za jakość, terminowość, kompletność, standard zgodny z wymogami Zamawiającego , wykonanej usługi.
§ 7
1. Wykonawca oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób trzecich jak za własne, za pomocą których wykonuje niniejszą umowę.
§ 8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizytacji i kontroli realizacji przedmiotu umowy przez upoważnionych pracowników.
2. Wykonawca poniesie koszty dotyczące wyżywienia i zakwaterowania (oddzielne pomieszczenie sypialne) oraz zapewni odpowiednie warunki pracy upoważnionym pracownikom nadzorującym realizację umowy, na terenie ośrodka.
§ 9
W razie opóźnienia zapłaty ceny za przedmiot umowy, zamawiający zobowiązany jest do zapłaty ustawowych odsetek za każdy dzień zwłoki.
§ 10
Niedopuszczalne są takie zamiany postępowań zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 11
1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę Zamawiający może odstąpić od umowy po uprzednim 14 dniowym pisemnym powiadomieniu wykonawcy.
2. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 20 % wartości od niezrealizowanej części przedmiotu zamówienia.
3. Oprócz przypadków określonych w Kodeksie Cywilnym zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia okoliczności powodujących, iż wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym.
§ 12
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez właściwy Sąd wg siedziby zamawiającego..
§ 13
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień Publicznych.
§ 14
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
metryczka
Opublikował: Sieradzki Stanisław (27 maja 2008, 14:18:24)
Ostatnia zmiana: Sieradzki Stanisław (20 czerwca 2008, 12:05:55)
Zmieniono: roztrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2300