Przetargi unieważnione z 2021 roku


Przetargi o pozycjach 1 - 20 (z 20)



zamówienie na:

„Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku w 2022 roku”.

zamawiający: III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku
tryb zamówienia: Przetarg o wartości nie przekraczającej 130 000 zł
nr sprawy: IIILO.230.13.2021
wartość: do 130 000 zł
termin składania ofert: 16 grudnia 2021  10:00
przyczyna unieważnienia: Brak ofert 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu audio-wideo w ramach programu Laboratoria Przyszłości

zamawiający: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 9/2021
wartość: poniżej 130 000 zł
termin składania ofert: 15 grudnia 2021  15:00
przyczyna unieważnienia: w załączniku 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu do druku 3D i zajęć z robotyki w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”

zamawiający: Gmina Miasta Płock ul. Stary Rynek 1 - Zespół Szkół nr 5 w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert w trybie przetargu (zgodnie z KC)
nr sprawy: L.DZ.ZS5.175.2021
wartość: do 130 000 zł
termin składania ofert: 13 grudnia 2021  12:00
przyczyna unieważnienia: Za powyższe postępowanie nie wpłynęła, żadna oferta. 

zamówienie na:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 21 w Płocku - robotyka

zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Fryderyka Chopina w Płocku
tryb zamówienia: zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 10/2021
wartość: do 130 000
termin składania ofert: 13 grudnia 2021  10:00
przyczyna unieważnienia: Informacja o unieważnieniu postępowania 

zamówienie na:

Zakup tachimetrów dla zawodu technik geodeta w Zespole Szkół Budowlanych Nr 1

zamawiający: Gmiana Miasto Płock - Zespół Szkół Budowlanych Nr 1
tryb zamówienia: Przetarg o wartości zamówienia poniżej 130 000,00 zł
nr sprawy: 2/2021
wartość: Poniżej 130 000,00
termin składania ofert: 3 grudnia 2021  15:00
przyczyna unieważnienia: Bez podania przyczyny 

zamówienie na:

Zakup mebli do czytelni szkolnej

zamawiający: III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku
tryb zamówienia: Przetarg o wartości nie przekraczającej 130 000 zł
nr sprawy: IIILO.230.9.2021
wartość: do 130 000 zł
termin składania ofert: 2 grudnia 2021  11:00
przyczyna unieważnienia: Wybrano ofertę firmy Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k. za kwotę 7085,10 zł brutto 

zamówienie na:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości - sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.

zamawiający: Gmina Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 21 im. Fryderyka Chopina
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 3/2021
wartość: do 130.000 zł
termin składania ofert: 25 listopada 2021  15:00
przyczyna unieważnienia: bez podania przyczyny 

zamówienie na:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości - wyposażenie stanowisk do pracy narzędziowej/technicznej.

zamawiający: Gmina Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 21 im. Fryderyka Chopina
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 4/2021
wartość: do 130.000 zł
termin składania ofert: 25 listopada 2021  15:00
przyczyna unieważnienia: bez podania przyczyny 

zamówienie na:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości - robotyka

zamawiający: Gmina Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 21 im. Fryderyka Chopina
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 5/2021
wartość: do 130.000 zł
termin składania ofert: 25 listopada 2021  15:00
przyczyna unieważnienia: bez podania przyczyny 

zamówienie na:

Dostawa specjalistycznych urządzeń i narzędzi, materiałów edukacyjnych oraz oprogramowania, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki w ramach programu Laboratoria Przyszłości

zamawiający: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 2/2021
wartość: poniżej 130 000 zł
termin składania ofert: 24 listopada 2021  12:00
przyczyna unieważnienia: w załączniku 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu audio-wideo w ramach programu Laboratoria Przyszłości

zamawiający: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 3/2021
wartość: poniżej 130 000 zł
termin składania ofert: 24 listopada 2021  12:00
przyczyna unieważnienia: w załączniku 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu audio-video dla Szkoły Podstawowej nr 12 w Płocku w ramach programu Laboratoria Przyszłości

zamawiający: Gmina-Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 12 w Płocku im. Miry Zimińskiej-Sygietyńskiej
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: 01/LP/Audio-Video/SP12/2021
wartość: do 130 000 zł
termin składania ofert: 23 listopada 2021  15:30
przyczyna unieważnienia: Zamawiający - Gmina Miasto Płock, z siedzibą Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock NIP 774-31-35-712 - Szkoła Podstawowa nr 12 im. Miry Zimińskiej-Sygietyńskiej w Płocku, ul. Brzozowa 3 informuje o unieważnieniu postępowania pn. "Dostawa sprzętu audio-video dla Szkoły Podstawowej nr 12 w Płocku w ramach programu Laboratoria Przyszłości" 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu do druku 3D i zajęć z robotyki w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”

zamawiający: Gmina Miasto Płock ul. Stary Rynek 1 - Zespół Szkół nr 5 w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert w trybie przetargu( zgodnie z KC)
nr sprawy: L.DZ.ZS5.166/2021
wartość: do 130000 zł
termin składania ofert: 19 listopada 2021  12:00
przyczyna unieważnienia: Wynik postepowania w załączniku. Postępowanie w Części I zostaje unieważnione. Postępowanie w Części II zostaje unieważnione. 

zamówienie na:

Dostawa sprzętu audio - wideo w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”

zamawiający: Gmina Miasto Płock ul. Stary Rynek 1 - Zespół Szkół nr 5 w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do składania ofert w trybie przetargu( zgodnie z KC)
nr sprawy: L.DZ.ZS5.165/2021
wartość: do 130000 zł
termin składania ofert: 19 listopada 2021  12:00
przyczyna unieważnienia: Wynik w załączeniu. Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Pozostałe oferty przekraczają środki przeznaczone na realizację zadania. 

zamówienie na:

Dostawa wyposażenia technicznego w zakresie robotyki i mikroelektroniki do Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku w ramach programu Laboratoria Przyszłości

zamawiający: Gmina-Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Płocku
tryb zamówienia: Przetarg o wartości nie przekraczającej 130 000 zł
nr sprawy: SP17.261.7.2021.KG
wartość: do 130 000 zł
termin składania ofert: 18 listopada 2021  10:00
przyczyna unieważnienia: W załączniku 

zamówienie na:

Dostawa i montaż 16 sztuk monitorów interaktywnych

zamawiający: Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości
tryb zamówienia: tryb podstawowy
nr sprawy: 2/2021
wartość: powyżej 130 000,00 zł
termin składania ofert: 26 sierpnia 2021  10:00
przyczyna unieważnienia: plik w załączniku 

zamówienie na:

Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego w ramach rządowego programu Posiłek w szkole i domu

zamawiający: Zespół Szkół nr 5 w Płocku
tryb zamówienia: zaproszenie do składania ofert
nr sprawy: L.DZ.ZS5.73.2021
wartość: do 130 000 zł
termin składania ofert: 26 sierpnia 2021  09:00
przyczyna unieważnienia: Wybrany wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Następna oferta przekracza zabezpieczone na ten cel środki. 

zamówienie na:

Dostawa i montaż 16 sztuk monitorów interaktywnych.

zamawiający: Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości
tryb zamówienia: Tryb podstawowy
nr sprawy: 1/2021
wartość: powyżej 130,000 zł
termin składania ofert: 2 sierpnia 2021  10:00
przyczyna unieważnienia: Informacja w pliku pdf 

zamówienie na:

Dostawa i montaż 16 sztuk monitorów interaktywnych

zamawiający: Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku
tryb zamówienia: zamówienie publiczne
nr sprawy: 3/2021
wartość: powyżej 130000,00 zł netto
termin składania ofert: 28 maja 2021  14:00
przyczyna unieważnienia: Przyczyna unieważnienia zapisana w załączniku pdf 

zamówienie na:

dostawa mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Płocku

zamawiający: Gmina Miasto Płock - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 w Płocku
tryb zamówienia: Przetarg o wartości nie przekraczającej 130 000 zł
nr sprawy: 3/2021
wartość: poniżej art. 2 ust. 1 pkt 1 pzp
termin składania ofert: 12 lutego 2021  13:00
przyczyna unieważnienia: w załączniku 

Przetargi o pozycjach 1 - 20 (z 20)