dyrektor

Kompetencje i zadania dyrektora zostały określone w statucie Miejskiego Przedszkola  Nr 13 w § 3 ust. 2, 3, 4.

1. Kompetencje Dyrektora Przedszkola:


       1) kierowanie działalnością placówki i reprezentowanie jej na zewnątrz,

       2) sprawowanie nadzoru pedagogicznego,

      3) sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stwarzanie im warunków harmonijnego rozwoju psychofizycznego przez aktywne działania pro-zdrowotne,

      4) realizowanie uchwał Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców, podjętych w ramach  ich kompetencji,

      5) dysponowanie środkami-określonymi w planie finansowym-placówki,.

      6) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych,

      7) zatrudnienie i zwalnianie nauczycieli oraz innych pracowników przedszkola,

      8) przyznawanie nagród, wyróżnień, występowanie z wnioskami o odznaczenia oraz wymierzanie kar porządkowych zgodnie z odrębnymi przepisami,

2. Dyrektor przedszkola w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z organami przedszkola, związkami zawodowymi,organami: prowadzącym i sprawującym nadzór pedagogiczny.

3. Dyrektor przedszkola zapewnia możliwość zapoznania się ze statutem pracownikom przedszkola i rodzicom.

 


 

 

metryczka


Wytworzył: Elżbieta Wiśniewska (28 kwietnia 2000)
Opublikował: Beata Giżyńska (20 marca 2004, 22:34:38)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3444