Rada Rodziców


Kompetencje i zadania Rady Rodziców zostały określone w statucie Miejskiego Przedszkola nr 13 w § 3 ust. 6.

 

Poniżej dodatkowo przedstawiono regulamin Rady Rodziców.

 

REGULAMIN RADY RODZICÓW

 

§ 1

Współpraca z dyrektorem i pracownikami przedszkola, radą pedagogiczną w celu stworzenia właściwych warunków do prawidłowego rozwoju dzieci – (wychowanków).

 

§ 2

Systematyczne kontakty z nauczycielami w celu poznania potrzeb psychofizycznych dzieci i sposobów ich zaspokojenia.

 

§ 3

Prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach mających na celu szerzenie kultury pedagogicznej wśród rodziców.

 

§ 4

Uczestniczenie w tworzeniu warunków zapewniających prawidłową realizację programu wychowania przedszkolnego.

 

§ 5

Zgłaszanie wszelkich uwag i spostrzeżeń do dyrektora przedszkola w celu ich likwidacji.

 

§ 6

Współpraca w przygotowaniu uroczystości przedszkolnych, pomoc w zakupie upominków.

 

§ 7

Współdziałanie i współuczestniczenie w wycieczkach krajoznawczych.

 

§ 8

Angażowanie się do prac na rzecz przedszkola.

 

§ 9

W razie potrzeby uczestniczenie w zebraniach Rady Pedagogicznej.

 

§ 10

Prowadzenie dokumentacji Komitetu Rodzicielskiego zgodnie z odrębnymi przepisami.

 

§ 11

Ustalanie i wyznaczanie osób odpowiedzialnych do pobierania pieniędzy i składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych – z konta Komitetu Rodzicielskiego.

metryczka


Wytworzył: Rada Rodziców (10 września 2003)
Opublikował: Beata Giżyńska (23 marca 2004, 21:30:37)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2671