prowadzone sprawy | rejestry, ewidencja i archiwa | informacje nieujawnione
oświadczenia majątkowe | dostępność | Zarządzenia Dyrektora
Rada Rodziców
Kompetencje i zadania Rady Rodziców zostały określone w Statucie Miejskiego Przedszkola Nr 29 w Płocku w § 3 ust. 6.
Poniżej dodatkowo przedstawiono regulamin Rady Rodziców.
REGULAMIN RADY RODZICÓW
§ 1
Współpraca z dyrektorem i pracownikami przedszkola, radą pedagogiczną w celu stworzenia właściwych warunków do prawidłowego rozwoju dzieci – (wychowanków).
§ 2
Systematyczne kontakty z nauczycielami w celu poznania potrzeb psychofizycznych dzieci i sposobów ich zaspokojenia.
§ 3
Prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach mających na celu szerzenie kultury pedagogicznej wśród rodziców.
§ 4
Uczestniczenie w tworzeniu warunków zapewniających prawidłową realizację programu wychowania przedszkolnego.
§ 5
Zgłaszanie wszelkich uwag i spostrzeżeń do dyrektora przedszkola w celu ich likwidacji.
§ 6
Współpraca w przygotowaniu uroczystości przedszkolnych, pomoc w zakupie upominków.
§ 7
Współdziałanie i współuczestniczenie w wycieczkach krajoznawczych.
§ 8
Angażowanie się do prac na rzecz przedszkola.
§ 9
W razie potrzeby uczestniczenie w zebraniach Rady Pedagogicznej.
§ 10
Prowadzenie dokumentacji Komitetu Rodzicielskiego zgodnie z odrębnymi przepisami.
§ 11
Ustalanie i wyznaczanie osób odpowiedzialnych do pobierania pieniędzy i składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych – z konta Rady Rodziców.
metryczka
Wytworzył: Rada Rodziców (22 maja 2000)
Opublikował: Zdzisława Żuk (25 marca 2004, 14:00:46)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2793