Przetargi rozstrzygnięte z 2020 roku


« nowsze przetargi Przetargi o pozycjach 41 - 50 (z 50)



zamówienie na:

Dostawa i montaż kompletu osłon grzejnikowych (116 szt.)

zamawiający: GMINA – MIASTO PŁOCK – SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO – WYCHOWAWCZY NR 2 W PŁOCKU
tryb zamówienia: PRZETARG O WARTOŚCI DO 30 000 EURO
nr sprawy: 5/2020
wartość: poniżej art. 4 ust. 8 Pzp
termin składania ofert: 21 lutego 2020  11:00
wynik postępowania: w załączeniu informacja 

zamówienie na:

KONKURS OFERT NA WYNAJEM POMIESZCZENIA W CELU PROWADZENIA SKLEPIKU SZKOLNEGO

zamawiający: III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku
tryb zamówienia: Konkurs ofrert
nr sprawy: IIILO.221.1.2020
wartość: nie dotyczy
termin składania ofert: 21 lutego 2020  09:00
wynik postępowania: Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert na wynajem pomieszczenia na sklepik szkolny wybrano w dniu 24.02.2020 r. ofertę firmy Fundacja Ekonomii Społecznej Przystań z siedzibą 09-402 Płock,, ul. Tumska 13 lok. 6 za kwotę 300,00 zł brutto/miesiąc, która uzyskała 85 pkt. 

zamówienie na:

Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku w 2020 roku

zamawiający: Zespół Szkół Usług i Przedsiebiorczości
tryb zamówienia: przetarg
nr sprawy: 1/2020
wartość: do 30,000 euro
termin składania ofert: 20 lutego 2020  12:00
wynik postępowania: wynik postępowania w pliku pdf 

zamówienie na:

sukcesywna dostawa papieru xero

zamawiający: Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości
tryb zamówienia: przetarg
nr sprawy: 2/2020
wartość: do 30,000 euro
termin składania ofert: 11 lutego 2020  12:00
wynik postępowania: wynik postępowania 

zamówienie na:

Sukcesywną dostawę środków czystości dla Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku w 2020 roku

zamawiający: Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości
tryb zamówienia: przetarg
nr sprawy: 3/2020
wartość: do 30,000 euro
termin składania ofert: 11 lutego 2020  12:00
wynik postępowania: wynik w postaci pliku pdf 

zamówienie na:

zakup i dostawa fabrycznie nowego przystosowanego do nauki jazdy samochodu TOYOTA YARIS Active 1.5 Dual VVT-i

zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Płocku
tryb zamówienia: przetarg
nr sprawy: ZSMSC.KG.261.01.2020
wartość: do 30 000 euro
termin składania ofert: 21 stycznia 2020  14:00
wynik postępowania: wybór oferty 

zamówienie na:

Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla SP12 w Płocku w roku 2020

zamawiający: Gmina - Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 12 w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
nr sprawy: 01/2020
wartość:
termin składania ofert: 21 stycznia 2020  13:00
wynik postępowania: Informacja z otwarcia ofert: Wpłynęły 3 oferty. Wybrano firmę FHU TED 

zamówienie na:

Sukcesywna dostawa środków czystości– dla SP12 w Płocku w roku 2020

zamawiający: Gmina - Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 12 w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
nr sprawy: 02/2020
wartość:
termin składania ofert: 21 stycznia 2020  13:00
wynik postępowania: Informacja z otwarcia ofert: Wpłynęły 4 oferty. Wybrano firmę PAKO Opakowania 

zamówienie na:

Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy – dla SP12 w Płocku w roku 2020

zamawiający: Gmina - Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 12 w Płocku
tryb zamówienia: Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
nr sprawy: 03/2020
wartość:
termin składania ofert: 21 stycznia 2020  13:00
wynik postępowania: Informacja z otwarcia ofert: Wpłynęło 8 ofert. Wybrano firmę Top Service Technika Biurowa 

zamówienie na:

Wynajem powierzchni pod automaty samosprzedające

zamawiający: III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku
tryb zamówienia: Konkurs ofert
nr sprawy: IIILO.221.5.2019
wartość: Nie dotyczy
termin składania ofert: 8 stycznia 2020  09:00
wynik postępowania: Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku informuje, że w wyniku przeprowadzonego ofert na wynajem powierzchni pod automaty samosprzedające wybrano w dniu 08.01.2020 r. ofertę firmy P.H. Gastromax A. Myszkowski. z siedzibą 87-800 Włocławek, ul. Stodólna 11F/21 za kwotę 738,00 zł brutto/miesiąc. 

« nowsze przetargi Przetargi o pozycjach 41 - 50 (z 50)