Informacje ogólne

Wszelkich informacji dotyczących sposobów i procedur załatwiania  spraw w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Płocku  przy  ul. J. Z. Jakubowskiego 10 udziela sekretariat Poradni  w dni powszednie w godz. 8:00-15:00.

Zadania realizowane przez Poradnię w  zakresie opieki psychologiczno- pedagogicznej prowadzone są na pisemny wniosek rodziców/prawnych opiekunów dziecka  zgodnie ze  statutem poradni.

przekazanie teczki do innej poradni (324kB) pdf

PISMO PRZEWODNIE DYREKTORA SZKOŁY PONADPODSTAWOWEJ (117kB) pdf

DIAGNOZA DZIECKA W WIEKU SZKOLNYM (531kB) pdf

DIAGNOZA DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (458kB) pdf

Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla ucz. SP kl. I-VIII (307kB) pdf

Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla szkół ponadpodstawowych (307kB) pdf

Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla dzieci w wieku przedszkolnym (308kB) pdf

wniosek o wydanie INFORMACJI (231kB) pdf

wniosek o wstępne badanie logopedyczne na terenie przedszkola (111kB) word

wniosek o wydanie opinii (288kB) pdf

wniosek o objęcie dziecka terapią (263kB) pdf

wydanie OPINII o potrzebie WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU (336kB) pdf

wydanie ORZECZENIA o potrzebie INDYWIDUALNEGO OBOWIĄZKOWEGO ROCZNEGO PRZYGOTOWANIA PRZEDSZKOLNEGO (360kB) pdf

wydanie ORZECZENIA o potrzebie NAUCZANIA INDYWIDUALNEGO dziecka w wieku szkolnym (364kB) pdf

wydanie ORZECZENIA o potrzebie KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym (336kB) pdf

zgoda na wykorzystanie wizerunku oraz audio (18kB) word

wniosek o wstępne badanie psychologiczne na terenie przedszkola (110kB) word

DZIAGNOZA DZIECKA TESTEM ADOS (328kB) pdf

DIAGNOZA DZIECKA TESTEM CONNRS-3 (328kB) pdf

wniosek o poradę do Dyrektora PPP2 (300kB) pdf



 

metryczka


Wytworzył: Aneta Kokoszczyńska (22 listopada 2024)
Opublikował: Anna Chądzyńska (5 kwietnia 2004, 13:57:34)

Ostatnia zmiana: Aneta Kokoszczyńska (20 sierpnia 2025, 12:20:15)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 35497