
prowadzone sprawy | rejestry, ewidencja i archiwa | informacje nieujawnione
zmiany osobowe | oświadczenia majątkowe | dostępność

Informacje ogólne
Wszelkich informacji dotyczących sposobów i procedur załatwiania spraw w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Płocku przy ul. J. Z. Jakubowskiego 10 udziela sekretariat Poradni w dni powszednie w godz. 8:00-15:00.
Zadania realizowane przez Poradnię w zakresie opieki psychologiczno- pedagogicznej prowadzone są na pisemny wniosek rodziców/prawnych opiekunów dziecka zgodnie ze statutem poradni.
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla ucz. SP kl. I-VIII (307kB)
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla szkół ponadpodstawowych (307kB)
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla dzieci w wieku przedszkolnym (308kB)
wniosek o wydanie INFORMACJI (231kB)
wniosek o wstępne badanie logopedyczne na terenie przedszkola (111kB)
wniosek o wydanie opinii (288kB)
wniosek o objęcie dziecka terapią (263kB)
wydanie OPINII o potrzebie WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU (336kB)
wydanie ORZECZENIA o potrzebie NAUCZANIA INDYWIDUALNEGO dziecka w wieku szkolnym (364kB)
zgoda na wykorzystanie wizerunku oraz audio (18kB)
wniosek o wstępne badanie psychologiczne na terenie przedszkola (110kB)
DZIAGNOZA DZIECKA TESTEM ADOS (328kB)
DIAGNOZA DZIECKA TESTEM CONNRS-3 (328kB)
wniosek o poradę do Dyrektora PPP2 (300kB)
metryczka
Wytworzył: Aneta Kokoszczyńska (22 listopada 2024)
Opublikował: Anna Chądzyńska (5 kwietnia 2004, 13:57:34)
Ostatnia zmiana: Aneta Kokoszczyńska (20 sierpnia 2025, 12:20:15)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 35495