prowadzone sprawy | rejestry, ewidencja i archiwa | informacje nieujawnione
zmiany osobowe | oświadczenia majątkowe | dostępność
Informacje ogólne
Wszelkich informacji dotyczących sposobów i procedur załatwiania spraw w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Płocku przy ul. J. Z. Jakubowskiego 10 udziela sekretariat Poradni w dni powszednie w godz. 8:00-15:00.
Zadania realizowane przez Poradnię w zakresie opieki psychologiczno- pedagogicznej prowadzone są na pisemny wniosek rodziców/prawnych opiekunów dziecka zgodnie ze statutem poradni.
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla ucz. SP kl. I-VIII (409kB)
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla dzieci w wieku przedszkolnym (410kB)
wniosek o wydanie INFORMACJI (331kB)
wniosek o wydanie opinii (585kB)
objęcie dziecka terapią (332kB)
wydanie OPINII o potrzebie WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU (430kB)
wydanie ORZECZENIA o potrzebie INDYWIDUALNEGO ROCZNEGO PRZYGOTOWANIA PRZEDSZKOLNEGO (451kB)
zgoda na wykorzystanie wizerunku oraz audio (18kB)
metryczka
Wytworzył: Aneta Kokoszczyńska (21 listopada 2024)
Opublikował: Anna Chądzyńska (5 kwietnia 2004, 13:57:34)
Ostatnia zmiana: Aneta Kokoszczyńska (21 listopada 2024, 10:34:53)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 31189