Rejestry i ewidencje
W Zarządzie Jednostek Oświatowych prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:(dane w nich zawarte mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych i innych ustaw)
Rejestry:
- Rejestr zarządzeń dyrektora
- Rejestr pracowników Zarządu Jednostek Oświatowych i kierowników placówek oświatowo-wychowawczych
- Rejestr decyzji
- Rejestr kontroli zewnętrznych i wewnętrznych
- Rejestr faktur
- Rejestr umów
- Rejestr wydawanych zaświadczeń
- Rejestr pieczęci
- Rejestr druków ścisłego zarachowania
- Rejestr dokumentacji archiwalnej
- Ewidencja czasu pracy
- Ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich
- Ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
metryczka
Wytworzył: Marcin Krupiński (18 marca 2004)
Opublikował: Marcin Krupiński (21 marca 2004, 23:24:19)
Ostatnia zmiana: Jolanta Filant (3 lutego 2017, 13:20:11)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 22444