
prowadzone sprawy | rejestry, ewidencja i archiwa | informacje nieujawnione
zmiany osobowe | oświadczenia majątkowe

Informacje ogólne
Wszelkich informacji dotyczących sposobów i procedur załatwiania spraw w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Płocku przy ul. J. Z. Jakubowskiego 10 udziela sekretariat Poradni w dni powszednie w godz. 8:00-15:00.
Zadania realizowane przez Poradnię w zakresie opieki psychologiczno- pedagogicznej prowadzone są na pisemny wniosek rodziców/prawnych opiekunów dziecka zgodnie ze statutem poradni.
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla ucz. SP kl. I-VII (87kB)
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla dzieci w wieku przedszkolnym (87kB)
wniosek o wydanie INFORMACJI (55kB)
wniosek o wstępne badanie logopedyczne na terenie przedszkola (111kB)
wniosek o wydanie opinii (50kB)
objęcie dziecka terapią (56kB)
wniosek o wstępne badanie psychologiczne na terenie przedszkola (110kB)
wydanie OPINII o potrzebie WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU (42kB)
wydanie ORZECZENIA o potrzebie INDYWIDUALNEGO ROCZNEGO PRZYGOTOWANIA PRZEDSZKOLNEGO (43kB)
wydanie ORZECZENIA o potrzebie NAUCZANIA INDYWIDUALNEGO dziecka w wieku szkolnym (44kB)
metryczka
Wytworzył: Aneta Kokoszczyńska (3 stycznia 2020)
Opublikował: Anna Chądzyńska (5 kwietnia 2004, 13:57:34)
Ostatnia zmiana: Aneta Kokoszczyńska (11 grudnia 2020, 14:02:31)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 13064