
prowadzone sprawy | rejestry, ewidencja i archiwa | informacje nieujawnione
zmiany osobowe | oświadczenia majątkowe | dostępność

Informacje ogólne
Wszelkich informacji dotyczących sposobów i procedur załatwiania spraw w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Płocku przy ul. J. Z. Jakubowskiego 10 udziela sekretariat Poradni w dni powszednie w godz. 8:00-15:00.
Zadania realizowane przez Poradnię w zakresie opieki psychologiczno- pedagogicznej prowadzone są na pisemny wniosek rodziców/prawnych opiekunów dziecka zgodnie ze statutem poradni.
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla ucz. SP kl. I-VIII (117kB)
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia - komplet dokumentów dla dzieci w wieku przedszkolnym (118kB)
wniosek o wydanie INFORMACJI (82kB)
wniosek o wydanie opinii (84kB)
objęcie dziecka terapią (86kB)
wydanie OPINII o potrzebie WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU (62kB)
wydanie ORZECZENIA o potrzebie INDYWIDUALNEGO ROCZNEGO PRZYGOTOWANIA PRZEDSZKOLNEGO (63kB)
metryczka
Wytworzył: Aneta Kokoszczyńska (3 stycznia 2020)
Opublikował: Anna Chądzyńska (5 kwietnia 2004, 13:57:34)
Ostatnia zmiana: Aneta Kokoszczyńska (5 września 2022, 12:47:15)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 22996