zamówienie na:

„Dostawa specjalistycznych urządzeń i pomocy edukacyjnych z zakresu robotyki i mikroelektroniki na potrzeby Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. w ramach Rządowego Programu Laboratoria przyszłości”

zamawiający: GMINA MIASTO PŁOCK-OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I i II stopnia
tryb zamówienia: Przetarg zgodnie z przepisami KC
nr sprawy: OSM/BSU/D/LP-1/2021
wartość: poniżej 130 000 zł netto
termin składania ofert: 3 grudnia 2021  23:59




ogłoszenie/zaproszenie do złożenia oferty (1757kB) pdf ogłoszenie/zaproszenie do złożenia oferty
opz-zadanie 1 (183kB) pdf opis przedmiotu zamówienia-zadanie 1
opz-zadanie 2 (145kB) pdf opis przedmiotu zamówienia-zadanie 2
opz-zadanie 3 (161kB) pdf opis przedmiotu zamówienia-zadanie 3
opz-zadanie 4 (152kB) pdf opis przedmiotu zamówienia-zadanie 4
formularz oferty (91kB) plik formularz oferty 
załącznik cenowy do formularza oferty (40kB) word załącznik cenowy do formularza oferty
projekt umowy (184kB) pdf projekt umowy
klauzula RODO (199kB) pdf klauzula RODO
wynik-wybór oferty najkorzystniejszej (349kB) pdf wybór oferty najkorzystniejszej
wybór oferty najkorzystniejszej II (319kB) pdf ponowny wybór oferty najkorzystniejszej 
unieważnienie-zadanie 3 (1966kB) jpg unieważnienie postępowania w zakresie zadania 3

metryczka


Odpowiada za treść: Marta Wiatr-Kubissa
Opublikował: Marta Wiatr-Kubissa (26 listopada 2021, 14:30:46)

Ostatnia zmiana: Marta Wiatr-Kubissa (23 grudnia 2021, 11:36:06)
Zmieniono: unieważnienie postępowania w zakresie zadania 3

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 349